Stichting agape

De visie van Agapè? Iedereen in Nederland de kans geven om Jezus te leren kennen. Ambitieus? Ja zeker, we geloven dat God de Kerk kracht geeft om op te staan en grote impact in de samenleving te hebben. Daarom zoeken we samen met lokale kerken mensen ‘buiten de kerk’ op en laten hen Gods onvoorwaardelijke liefde zien. Dit doen we zelf via onze submerken Athletes in Action, StudentLife en FamilyLife én we leren anderen dit te doen.   

 

Athletes in Action

Athletes in Action zet sport in om te getuigen van Gods onvoorwaardelijke liefde. Sport is een universele taal, waardoor er snel onderling contact ontstaat. Christenen getuigen op en rond het sportveld van Jezus Christus, zodat anderen Jezus persoonlijk leren kennen. Hierbij richten we ons primair op jeugd van 9-18 jaar. Dat gebeurt bijvoorbeeld in wijken en op sportkampen. Werk je bij Athletes in Action, dan zie je jongeren veranderen door de combinatie van sport en geloof.

Ben jij enthousiast over Jezus én heb je een liefde voor sport? Lees dan verder, want wij zoeken een enthousiaste

Teamleider Athletes in Action (minimaal 32 uur per week)

Als teamleider Athletes in Action heb je visie hoe je sport inzet om het evangelie te verspreiden. Je weet kerken en organisaties te verbinden aan de missie om door middel van sport jongeren in Nederland de kans te geven om Jezus te leren kennen. Hoe meer christenen naar buiten gaan en getuigen van Gods onvoorwaardelijke liefde, hoe meer mensen Jezus kunnen leren kennen.

Jouw uitdaging

Als teamleider stuur je Athletes in Action aan als onderdeel binnen Agapè. Je bent verantwoordelijk voor het coachen en leiden van het team en voert functioneringsgesprekken met je teamleden. Je voert gesprekken met de afdeling HR met betrekking tot personele zaken. Ook ben je verantwoordelijk voor de financiële gezondheid van dit onderdeel.

Je maakt deel uit van het leidersteam van Agapè. Binnen de organisatie werk je samen met andere organisatieonderdelen, zodat de missie om heel Nederland te bereiken met Gods liefde effectief wordt gerealiseerd. Ook richt je je blik naar buiten, daarom ga je samenwerkingsverbanden aan met kerken en organisaties om hen te helpen om te getuigen van Gods liefde voor jongeren.

Werken bij Agapè …

…betekent vooral meewerken aan Gods missie voor Nederland. Wil jij dat ook? Sluit je dan bij ons aan!

Bij Agapè werken betekent ook:

  • met jouw skills meebouwen aan een sterke organisatie
  • ongeveer 40 enthousiaste collega’s en een informele, gezellige werksfeer op ons kantoor in Driebergen
  • ‘Bidden in de Baas z’n tijd’; we nemen regelmatig met elkaar tijd voor gebed, rust en bezinning
  • aandacht voor professionele en persoonlijke groei, flexibele werktijden en een goed thuiswerkbeleid
  • een jaarcontract met uitzicht op een vast contract
  • secundaire voorwaarden, zoals vakantiegeld en 25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur

Binnen Agapè kennen we diverse typen dienstverbanden. Solliciteer je op deze functie, dan kun je in loondienst komen op basis van persoonlijke fondswerving (partnerkring) of als vrijwilliger aan de slag gaan. Afhankelijk van jouw persoonlijke situatie zijn voor deze functie beide vormen mogelijk. Voor loondienst op basis van persoonlijke fondswerving geldt dat we je trainen en coachen om een partnerkring op te bouwen die je werk en je team steunen, zowel financieel als met gebed. Wil je meer informatie?  Klik hier voor informatie over persoonlijke fondswerving.

Jouw profiel

Vind jij het ook belangrijk dat steeds meer mensen Jezus leren kennen? We maken graag kennis met je als jij …

  • enthousiast over de missie van Agapè bent en visie hebt voor de combinatie sport en geloof
  • gemakkelijk initiatief neemt en graag samen met anderen gestelde doelen bereikt
  • strategisch denkt en werkt
  • besluitvaardig bent
  • makkelijk contact maakt en onderhoudt met diverse samenwerkingspartners
  • coachingsvaardigheden hebt
  • minimaal een HBO-opleiding hebt

Kennismaken

En nu de volgende stap. Vragen over de functie kun je stellen aan Elles van Dijk, manager LDHR, via 06 48 08 38 58. Wil je direct solliciteren? Stuur je motivatie en cv voor 15 december naar [email protected] ter attentie van Elles van Dijk.