Met de Bijbel als bron, hebben wij ‘breaking news’, een goede boodschap voor iedereen. Waarom zouden we die boodschap voor onszelf houden? Als er geen duidelijk nieuws is over een gebeurtenis, weten de mensen het echte verhaal niet. Dat biedt ruimte voor geruchten en eigen invulling, zoals: “Als zoveel mensen het niet geloven, zal het wel niet waar zijn” of  “Zelfs als God bestaat, kom ik toch nooit in de hemel, met al mijn zonden”. Maar dit is niet Gods boodschap; dit is fake news!

De boodschap van Gods koninkrijk verspreiden

In Mattheüs 24 vers 14 vertelt Jezus dat het Goede Nieuws van Gods koninkrijk over de wereld verspreid zal worden. Gods koninkrijk is dankzij Jezus, voor iedereen bereikbaar, ook al voel je je anders dan anderen of denk je dat je niet binnen het ‘perfecte plaatje’ past. Jezus geeft zijn discipelen in Marcus 16 vers 15 de opdracht om dit goede nieuws te verspreiden, zodat de hele wereld het zal horen. Ook wij zijn discipelen van Jezus en ook wij mogen de verspreiding dus voortzetten en naar buiten treden met het goede nieuws! En maak je geen zorgen, je hoeft daarvoor echt niet roepend over straat.

Doe mee aan Gods missie

Wij willen – samen met jou – in Jezus’ voetsporen het goede nieuws verspreiden. Aangezien dit voor veel gelovigen geen gemakkelijke opdracht is, hebben wij een training die hierbij kan helpen. Deze training is gebaseerd op jarenlange praktische ervaring. Door verbinding te zoeken met anderen, kunnen we hen op de hoogte brengen van Gods ‘breaking news’. Zo kunnen ze zelf kiezen of ze de boodschap willen geloven!

De training ‘ZaaiGoed’ helpt jou en jouw gemeenteleden om de Hoop van Christus op een eenvoudige en geloofwaardige manier te verspreiden. Wil je meer weten? Ga dan naar agape.nl/zaaigoed